Hop til hovedindholdet

8660 Skanderbrog

Frivillig på Klostermølle - intro

Arrangementsbeskrivelse

Klostermølles Venner har sammen med Natur & Ungdom påtaget sig ansvaret for Klostermølle fra 1. september 2023 til 30. august 2024.

Naturstyrelsen står i perioden fortsat for de offentlige toiletter, teltpladsen og renovation. Det resterende skal vi i fællesskab passe.

Sammen skal vi sikre, at Klostermølle fremstår flot og præsentabel.

Forhåbentligt er det startskuddet til, at Klostermølle også efter 30. august 2024 er forankret i en bred kreds af frivillige.

Der er selvfølgelig grænser for, hvilke opgaver frivillige kan og skal påtage sig. Vi skal ikke renovere tørrelade eller tag, men der er alligevel opgaver nok til alle.

Vi forestiller os, at der skal nedsættes nogle grupper (fx. en ude-gruppe, en inde-gruppe og en 'mindre reperationsopgave-gruppe). Det snakker vi om på mødet, hvor foreningen også er vært for en kop kaffe og lidt sødt.
Mødet er startskuddet til et frivilligfællesskab, der kan løfte vores Klostermølle til et nyt niveau, med fællesskab, samvær og grin i grønne og gode rammer.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >